3 czerwca 2012

Czarny kolorek od ESSENCE!

W koncu mam czas na opublikowanie wszystkich pazurow, bo znalazlam kabel to telefonu i czas. No to troche o:  

                     essence nail art stampy polish 002 stamp me! black

  Cena : 1,25 €
  Pedzelek: wedlug mnie idealny! nie za dlugi nie za krotki ...w sam raz.
  Trwalosc: nie najgorsza. przy normalnych u mnie 1 godzinnych kompielach trzyma nawet do trzech                        dni.
                                                                   Ogolnie:
 Malowalo sie bardzo fajnie i trwalosc tez nie najgorsza. Kolorek ....hmmmm Matowy bez top coatu z top coatem swiecacy. Tyle moge powiedziec. Dalej nie wiem. Ten lakier jest ogln do stepelkow ale na pznokciach tez wyglada slicznie...no to kilka fotek a potem nastepna recezja :)











  Nie mam zdjec z Coatem ale wazne ze te chociaż sa ;)

A wam jak sie podoba? 

4 komentarze:

  1. Śliczne *o* świetny blog <3 zapraszam do rejestracji http://shinybox.pl/?ref=3c745a1 ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery matowe , a ten naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Jest to automatyczna wiadomość do wszystkich moich obserwatorów. Jestem dziwna inaczej z http://najamajke.blogspot.com/ Na moim blogu zaczęło się kolejne opowiadanie, z tego powodu zapraszam do przeczytania prologu i skomentowania. Cóż, komentowania Dla ciebie minuta dla mnie naprawdę wiele radości : ) Szczególnie zależy mi na opiniach. Dzięki, że jesteś ze mną i obserwujesz mnie! / xoxo

    OdpowiedzUsuń